dimarts, 29 d’abril del 2008

xino xano

Avui de funtig res de res per falta de temps pero si tingut temps de pensar nou repta.
Primer tinc de fer el reptes fa tinc pensats que son 10 pujades i pim pam pim pam, cada no ser con fare, hasta pensat fer els dos el mateix dia pero encare esta per confirmar.
El nou repte es molt simpla caminar 24 h esperu no fer sol totes les hores, si tinc de fer totalment solet seguir que no el faig. EL Nom seria tambe molt simpla xino xanu.
Esperu algun dia en kram sigui mongu. apa xino xano

4 comentaris:

Lluís Barbosa ha dit...

ja m'explicaras aquest repte que jo no l'entenc...24 hores caminant a on? i de nit? haurem de caçar cargols i vigilar els gossos que de nit mosseguen mes jejeje. dw

Anònim ha dit...

CADA NO ES RESPTA ES PROGETA DE REPTA

Anònim ha dit...

Doncs vaya merda de repte!
Kina kony de gracia i trobes a caminar 24hores? Au va... menys pensar i més treballar! Kin parell de motivats, aki posant-se reptes! Met si vols i convidem a la meva avia en aket repte xke t'akompanyi! jejejeje...
Winga gent! "caminante no hay camino, se hace camino al andar"!
Cram

Anònim ha dit...

kram es progeta,tinc pensat fer aixo pr no el recordugut,potser akestes 4 vegades cm minim pugar el castell o pujar cm puja les escales o fer ect.es tot es progeta que este de fer recorgut, putser fer hiver fer una cosa simpla este posar difil si tens alguna idea.
dons caminar potser es ritme masa lent tens rao o potser u poc fer futing rime lent tot es progeta